A trecut mai bine de o săptamână de când a început campania electorală. N-am scris nimic despre acest subiect pentru că nu am avut ce, iar în ritmul ăsta nici nu cred că o să am ce scrie.

În România campaniile electorale sunt perioade moarte. Nu doar pentru noi ci și pentru ei, pentru politicieni, pentru cei implicați în cursă. Campania ar trebui să fie ca o teză de școală, să-ți dea posibilitatea ca printr-o notă mare să-ți mărești media sau în cel mai rău caz să te salvezi de la retrogradare 🙂 cu un 5. Politicianul român nu putea să iasă din tiparul elevului român și astfel se comportă după același scenariu: dacă îi iese media înainte de teză nu se luptă decât pentru o notă care să îi mențină media, iar dacă nu îi iese se resemnează cu gândul că o să învețe la vară.

Non-campania care se desfășoară zilele acestea nu va aduce mari schimbări. Nu are cum. Nu are cu ce. Teme de discuție, teme de atac, moțiuni, declarații, scoateri de la naftalină, asocieri de personaje, hacheri, furt online etc., oricât și-ar dori unii, aceste lucruri nu reprezintă o campanie. De Obama a auzit o lume întreagă în doar un singur an nu pentru că a fost candidat la președenția Americii și mai apoi președintele ei, ci pentru că s-a făcut cunoscut. Ia încercați să vă aduceți aminte cine a fost contracandidatul lui Obama? Așa-i că în afară de cei foarte interesați de subiect, restul vă simțiți puțin nesiguri? Aici se face diferența dragilor. Iar cu părere de rău, nici anul ăsta n-o să avem parte de o campanie electorală.

Tagged on:                 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.