Senatoarea Diana Șoșoacă, aleasă pe lista AUR, se află pe locul al treilea într-un clasament al notorietății politicienilor, în fața premierului Marcel Ciolacu, și a fostului lider al executivului, Nicolae Ciucă, potrivit unui sondaj de opinie realizat de INSCOP la comanda News.ro.
Adi Zăbavă: Se caută opiniile contracurentului
Acest lucru nu ar trebui să ne surprindă, consideră analistul politic Adi Zăbavă. În opinia sa, Diana Șoșoacă a ajuns să fie atât de cunoscută la nivel național datorită comunicării foarte bune, ținând cont și de societatea românească.
Doamna Diana Șoșoacă comunică extrem de bine ținând cont de obiectivul său, dar și de public. Acoperă prin modalitatea de exprimare, dar și prin pârghiile pe care le folosește, acoperă foarte bine întreg internetul, acolo unde într-o proporție covârșitoare se află românii, dar are și expunere televizată. Caracterul său conflictual reprezintă principalul plus în această comunicare de succes, dar și situația în care societatea românească se află. Se caută conflictul. Societate este ușor divizată. Se caută opiniile contracurentului. Nu este o surpriză că are o notorietate atât de mare”, a declarat Adi Zăbavă.
Potrivit analistului politic, o cotă ridicată de notorietate reprezintă primul atribut al unui candidat la alegerile prezidențiale, un traseu pe care ar putea merge și senatoarea Șoșoacă.
„Notorietatea este primul pas în drumul spre succes al fiecărui politician. El este constituit de notorietate, care trebuie să se transforme în încredere, care trebuie să se transforme în intenție de vot, care trebuie să se transforme în vot. La primul pas doamna Șoșoacă stă foarte bine. În general, candidații la alegerile prezidențiale trebuie să aibă notorietatea atât de mare. Fără notorietate mare este greu să ai credibilitate la prezidențiale. Cred că într-acolo duce drumul politic al doamnei Șoșoacă”, a explicat Adi Zăbavă.
Citește întreg articolul aici